ledig idag

vet att jag inte har skrivit på länge men har faktiskt inte ens tänkt på bloggen haha
men i fredags hade vi iaf fotbollscup, gick inte för bra för mitt lag med det andra gick vidare och ska alltså spela i vara om 2 veckor, as bra!
och i lördags var jag bara hemma på dagen och sen åkte jag till josse när josse kikki och michaela var, vi kollade på film ' johan falk ' och lite på 'kenny starfighter' men jag och michaela tröttnade på att kolla på film så vi gick ut lite, men det regnade asmycket och var kallt som fan så jag skjutsade michaela hem till henne, hon hämtade sin dator och sånt, sen åkte vi hem till mig, satt vid datan lite och sen somnade vi..
o igår så var jag bara hemma hela dagen, melvin och therese kom o jag o melvin kollade på lejonkungen och tarzan, sen åkte han o therese hem, sen kom therese tillbaka med melvin (som hade med sig världens största chokladboll, större än han nästan), för hon skulle göra en adventstake åt ngt företag, då duscha ja melvin o skit sen kom hon o hämta han, sen kom sofia ( min andra storasyster) och peter, vi kollade på tv och åt paj, sen åkte även dom och jag satte mig vid datan och sen gick la o la mig vid typ 1.

denna veckan har våran klass prao, jag praoar hos mamma och hon är ledig idag o då är jag det med
fett nice;) än så länge har jag suttit vid datan och kollat på lite snuttar på filmen 'älska mig'
jag vill se hela filmen! sen har jag ätit och sånt bara, funderar på om jag ska duscha o fixa lite snart
sen ska jag vänta på att michaela kikki och josse slutar så ska jag nog träffa dom!

imorgon ska jag ju med mamma till jobbet och det kommer bli så jävla tråkigt, jag var där förra gången vi praoade bara allt för att jag fick vara ledig och sånt, och sen om man är någon annan stans så vågar man ju knappt prata eller ngt så det är soft när mamma är med haha ;)





bild tagen igår.
/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0