jag är världens lyckligaste moster åt världens bästa melvin!

förjävlig dag i skolan idag, alla som har tagit sprutan såg typ halvdöda ut och alla gick runt som zombier typ,
iaf jag, jussie och michaela.. jag var trött som fan, sprängande huvudvärk och förbannat ont i armen, och så fort ngn kom åt armen så gjorde det ont, jag råka ju komma åt michaelas arm så hon började må illa, filåt :$
annars rätt chill dag, kollade på film med alla 9;orna på skolan + metis 9;or, slumdog millionär eller ngt.
står på bilden michaela la upp, iaf, var lite konstig film och jag höll på att somna massa gånger, hahaha o när jag ställde mig upp efter filmen och skulle gå så halkade jag och nästan låg ner, asså den dära jävla sprutan, varnar alla att inte ta den som inte gillar att ha ont, men annars kan det ju vara rätt bra;) ska inte skrämma er, kanske är jag eller vi som är lite överkänsliga.. börjar bli lite bättre med armen nu iaf men huvudet vet jag inte vad jag ska göra med, känns om det väger typ 1000000000 kilo.

aja idag har jag inte gjort så mke efter skolan, bara suttit vid datan och sen kom therese och melvin, vi åt o så, jag duschade melvin också, han är fan galen.. men jag älskar honom ändå =)
imorgon äre ngn föreläsning med karolina klüft också, 'ambassadör för det goda kamratskapet' skulle det tydligen handla om, nu ska jag börja dra mig mot duschen, sen ska jag nog faktiskt lägga mig, känner mig fortfarande inte kry som ni kanske har märkt, snyft :(...






en bild på min älskade melvin, gammal dock..ungefär när han var runt ett år, nu är han tre, går så jävla fort asså, känns inte som att det var längesen jag satt på BB och höll i lillen för första gången, känns som om det var för ett halvår sen kanske, men kollar man på bilderna dom har tagit när vi var på BB så var det jävligt längesen, men ändå känns det som att han har vart med i hela mitt liv, jag älskar honom!!!!!!!!!


/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0