'Ett gott skratt förlänger livet, o ni har verkligen förlängt mitt'

Tack för en asbra kväll igår tjejer!
Hoppas verkligen det går bra för alla med fotbollen o så nu,
även fast vi splittras...

Tack världensbästa tjejer för alla år med er!!
När jag tänker tillbaka ler jag, haha ja, jag nästan skrattar faktikst - för det har skapats så himla mycket minnen.
Jag har spelat i detta laget i 10 år nu, då känns det så jävla konstigt att allt bara ska försvinna..
Det gör så jävla ont att ha tanken att  'idag är det tisdag, men det är ändå ingen träning med 94orna som vanligt'
Ja, ni fattar grejen?

dana, billyscuperna, vedumscuperna, kalleskaviar, seriematcherna, alla övriga cuper! ja allt vi gjort ihop!
JAG KOMMER SAKNA ER

här kommer lite bilder från gårdagen:




















PUSS JOSEFINE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0