en bra dag, är som vilken dag som helst!

kan ju börja med att klaga!
för det första, mitt internet..
seriöst när ska det fungera?! jävla bredbansbolaget, men ska byta till telia istället!
jag tog ju sprutan emot svininfluensan igår och det är bland det värsta jag varit med om, det gör så ont i hela kroppen nu och huvudet + att så fort jag går emot min arm mår jag så himla illa.
men hoppas att det går över och absolut inte blir värre.
men iallafall..
helt okej dag idag, vi var på bio idag med skolan

såg denna..

helt okej film, men kanske lite konstigt;o

nu är jag hos min jossiebabe..
vi ska la snart sova lite tror jag, för man blir så himla trött utav sprutan.

måste bara skriva färdigt den dära uppsatsen i spanskan.. den skulle varit inlämnad idag, men jag var inte klar, så jag ska försöka ha klar den tills imorgon.
+ att imorgon kommer carolina klüft till rosers, ska dit med skolan och lyssna på henne.


ha det bra puuuuuuuuuss
michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0